maatwerk

Poelmann van den Broek

Advocatuur anno nu: open, inzichtelijk en transparant

Behouden juristen met een gesloten houding? Het is een veelgehoord stigma waar Poelmann van den Broek graag een einde aan maakt! 

Mockup Poelmann van den Broek

In het kort

Toen

Poelmann v/d Broek is het ultieme voorbeeld van moderne juristen die met een open houding het beste uit hun vak halen en blijvend doorontwikkelen. Daar hoort een mijn omgeving bij die matcht en hun cliënten inzicht en overzicht biedt.

Nu

Poelmann v/d Broek heeft een moderne website die hun past en waarmee zij de betrokken relatie tot hun klanten online benutten. Hoe? Door middel van een inzichtelijk en overzichtelijk mijn omgeving.

Morgen

Poelmann v/d Broek bruist van de ideeën om hun mijn omgeving nog beter, groter en completer te maken. Zo ziet Bluenotion het graag! We blijven met plezier doorontwikkelen met deze enthousiaste juristen.

Koppeling interne systemen

Behouden juristen met een gesloten houding? Het is een veelgehoord stigma waar Poelmann van den Broek graag een einde aan maakt! Zij doen dit door meer inzicht en transparantie aan hun cliënten. In samenwerking met Bluenotion maken zij dit mogelijk door middel van een online mijn omgeving, waarmee cliënten gegevens in kunnen zien met betrekking tot hun dossiers. Met hun open houding, 40 jaar ervaring, specialisme en passie voor hun vak rekenen zij af met het stoffige imago van de advocatuur.
Met een mijn omgeving wil je niet alle informatie handmatig vullen en aanvullen, maar koppelen met alle interne systemen die operatief zijn. Zo maakt Poelmann v/d Broek gebruik van Aderant: een systeem waar Bluenotion veel gegevens over de dossiers kon uitlezen. Dit zijn bijvoorbeeld facturen, de urenregistratie en informatie over welke jurist met welk dossier bezig is. Daarnaast koppelden we ook de website, zodat actualiteiten gemakkelijk opgehaald konden worden. Zo blijven gebruikers van het mijn omgeving op de hoogte van alle activiteiten van Poelmann v/d Broek.

 

Group_502.jpg

Extra sales kanaal & 2 factor authentication

Door middel van de mijn omgeving kan op interactieve wijze worden gecommuniceerd met cliënten. Dit levert een mooie bijkomstigheid, doordat het ook kan fungeren als een extra sales kanaal. Zo worden via het klantenportaal bijvoorbeeld cursussen aangeprezen. 
Een andere bijkomstigheid is dat gevoelige data binnen één portaal is verzameld: dit vraagt om verdergaande beveiligingsmaatregelen. Om deze reden hebben we ¨2 factor authentication¨ doorgevoerd. Dit betekent dat gebruikers van het portaal na het inloggen een sms ontvangen. In deze sms staat een code die ingevuld moet worden om toegang tot het portaal te krijgen. Er zijn dus als het ware twee checkpoints, voordat een cliënt in het klantenportaal wordt toegelaten. Is de cliënt ingelogd? Dan is zijn/haar computer 30 dagen goedgekeurd. 

 

Group_169.jpg

Fijnmazig rechtensysteem

Het rechtensysteem moest in het geval van Poelmann v/d Broek fijnmazig geregeld worden. Waarom? Je wil dat de juiste mensen de juiste informatie te zien krijgen, op het juiste moment. Door middel van het rechtensysteem willen we bijvoorbeeld voorkomen dat een medewerker tegen wie een dossier loopt, inzicht krijgt in dit dossier, ondanks dat hij/zij op een juridische afdeling werkt. We hebben ervoor gezorgd dat het beheren van de rechten uiterst flexibel is. Zo is het mogelijk om rechten te beheren per:

  • Groep
    • Rechten per case (waaronder uren, facturen, documenten)
    • Rechten algemeen (waaronder alle facturen)
      • Uitsluiten van specifieke medewerkers
  • Gebruiker
  • Case
Group_503.jpg