Steeds meer bedrijven communiceren digitaal met hun klanten. Digitalisering maakt communicatie vaak al gemakkelijk, maar door middel van een klantenportaal maken we het nog gemakkelijker! In een klantenportaal kun je allerlei informatie kwijt over specifieke processen en deel je afgeschermde gegevens met jouw klanten

 

Ontzorging van klant & helpdesk

Met een klantenportaal geef je meer verantwoordelijkheid aan de klant, doordat zij zelf op zoek kunnen gaan naar antwoorden. Dit kan even voelen alsof je als bedrijf van jouw verantwoordelijkheden naar de klant afziet, maar het tegendeel is waar! Voor klanten is het vaak juist prettig als zij ook buiten kantoortijden de nodige informatie kunnen inwinnen.  

Tegelijkertijd ontzorg je niet alleen jouw klanten, maar ook jouw helpdesk. Voor vragen over afspraken, facturen en andere zaken kunnen de antwoorden voortaan gemakkelijk online worden gevonden. Klanten kunnen door middel van de portaal zelf hun zaken online regelen en bijvoorbeeld bestellingen plaatsen of abonnementen verlengen. Dit kan jouw helpdesk heel wat tijd schelen!

portaal-1.jpg

Klantenportalen van Bluenotion

Wij hebben al meerdere klantenportalen mogen maken voor onze klanten, zoals Fooks en Poelmann van den Broek. Voor Fooks ontwikkelden we een online portaal waarin alle HR-zaken voortaan binnen handbereik zijn, zoals arbeidscontracten, loonstrookjes en notulen van voortgangsgesprekken. Voor Poelmann van den Broek ontwikkelden we een portaal die de klant gemakkelijk inzicht geeft in gemaakte afspraken. Hier vinden zij de laatste documenten met betrekking tot hun zaak en zien ze de laatste ontwikkelingen in de urenregistratie. Dit online portaal biedt de klanten van Poelmann van den Broek een stukje transparantie en opheldering bij belangrijke zaken.

 

p-f.jpg